logo
Populate the side area with widgets, images, navigation links and whatever else comes to your mind.
18 Northumberland Avenue, London, UK
(+44) 871.075.0336
ouroffice@vangard.com
Follow us

360 Kurtköy Başarı Öyküsü

360 Kurtköy Hakkında

540 daireli, proje içerisinde çeşitli sosyal tesisler ve bir özel okul bulunduran konut projesi

Lokasyon : Kurtköy, İstanbul
www.360kurtkoy.com

Hedef

Satış hunisinin önemli bir adımı olan satış ofisi ziyaretlerini artırmak.

Sonuç

Satış ofisi ziyaretleri %36 artırıldı.

360 Kurtköy konut projesinde Adwords reklamlarının yönetimini üstlendiğimiz zaman geriye dönük ölçümlemelerin kontrolü sağlandı. Dönüşüm optimizasyonu yapabilmek için öncelikle ölçümler doğru ve istenen seviyelere getirildi.

Google Adwords tarafında arama ve görüntülü reklam ağlarında isabetli hedeflemeler yapıldıktan sonra negatif kelime ve yerleşim listeleri üzerinde çalışılarak gelen leadlerin kalitesi artırıldı. Dönüşüm verileri analiz edilerek, zaman bazlı teklif verme stratejisini kullanarak dönüşüm maliyetleri %43 oranında düşürüldü.

360 Kurtköy kampanyası için farklı versiyonlarda iniş sayfaları oluşturuldu. Bu iniş sayfaları Google Optimize üzerinde çoklu değişken ve A/B testleri ile test edildi. Birbirinden farklı tasarım, kampanya ve söylem fikirleri çeşitli hipotezlere dönüştürülüp, hedef kitlelere farklı deneyimler yaşatıldı. Bu farklı deneyimler arasından en başarılı olan, kendi içinde tekrar çeşitlendirildi ve şampiyon iniş sayfaları belirlendi. Bu test süreci sürekli bir döngüde devam etmektedir.

Bugün Facebook, Booking.com veya Netflix gibi firmalar dahi hergün yüzlerce binlerce A/B testi uygulamaktadır. Başarıya giden yol farklı deneyimleri test edip hep bir adım daha iyileştirmekten geçmektedir.

İniş sayfaları üzerinden gelen leadlere anında dönüş yapılmasını sağlayan bir otomasyon sistemi oluşturuldu. Bu otomasyon sistemi 360 Kurtköy tarafında kullanılan CRM sistemine ve takip sürecine entegre edildi.

Gelen leadler, e-posta pazarlama otomasyon sistemine dahil edildi ve bu listelere farklı senaryolar uyarlandı. Örneğin web sitesi üzerinden bilgi talep formunu dolduran bir kullanıcıya anlık bir mail atıldıktan sonra o hafta cumartesi ve pazar günü satış ofisi ziyaretini tetikleyen, yandex navigasyon linkini içeren mailler otomatik olarak gönderildi.

Satış ofisi ziyaretine gelen potansiyel müşteriler ise farklı bir listede segmente edildi ve bu potansiyel müşterilere başka bir email pazarlama senaryosu uygulandı. Satış danışmalarının puanlanması gibi farklı geri bildirimler istenerek satış süreçlerinin bütün aşamaları ölçümlenerek markaya raporlandı.

Google Reklamlarınızı İşinde Uzman Ellere Teslim Edin

Click 10 yılı aşkın tecrübesi ve bilgi birikimiyle markanızın bilinirliğini ve satışlarını en üst seviyeye çıkarmak için çalışır. Uzman ve sertifikalı ekibi reklam stratejinizi en isabetli hedeflemeler ile oluşturup sürekli optimizasyonu üzerinde çalışır.