logo
Populate the side area with widgets, images, navigation links and whatever else comes to your mind.
18 Northumberland Avenue, London, UK
(+44) 871.075.0336
ouroffice@vangard.com
Follow us

Google’a Reklam Vermenin Avantajları Nelerdir?

Google’a Reklam Vermenin Avantajları Nelerdir?

İşletmenizin, ürünlerinizin veya sunduğunuz hizmetlerin reklamını arama motorlarında yapabilirsiniz. Bunun için en doğru seçim Türkiye’de pazar payının %95’lik kısmını elinde tutan Google arama motorudur. Google AdWords Sertifikalı iş ortağınız Click.com.tr olarak analizler, hedef çalışmalar ile sizlere en etkili reklam stratejilerini kurgular ve uygularız. İnternetin reklam imkanlarından yararlanmak sizlere birçok avantaj sağlayarak çok daha düşük bütçelerle çok daha geniş kitlelere ulaşmanızı sağlar. Nedir bu avantajlar?

Direkt Hedef Kitlenize Ulaşın

Reklamınız sadece sattığınız ürün veya sağladığınız hizmet ile ilgili araştırma yapan kullanıcılara gösterilir.

Sadece Tıklama Başına Ödeme Yaparsınız

Örneğin hedef kitlenizden bir kişi sattığınız ürünle arama yaptı. Google arama sonuçları sayfasında reklamınız gösterime girdi ve kullanıcı reklamınızı gördü. Bu aşamaya kadar herhangi bir ücretlendirme oluşmaz. Ancak kullanıcı reklamınızı tılayıp sitenize ziyaret gerçekleştirdiği zaman tıklama başına bir maliyetiniz oluşmaktadır.

Lokasyon Hedefleme

Google Adwords reklamlarında kampanyalarınızın yayınlanmasını istediğiniz ülke,şehir,bölge veya özel alanlarını seçmeniz mümkün. Örneğin bir dijital reklam ajansı işlettiğinizi ele alalım ve yeriniz İstanbul’da olsun. Reklamlarınız sadece İstanbul’da arama yapan kullanıcılara gösterimi yapılacaktır. Eğer civar illeri de hedeflemek isterseniz bu da mümkün.

Bütçe ve Maliyet Kontrolü

Reklam bütçenizi ve reklam maliyetinizi kontrol altında tutabilirsiniz. Herbir anahtar kelime için tıklandığında ödemek istediğiniz tıklanma maliyetini ve tüm kampanyanızın günlük bütçesi için bir limit belirleyebilirsiniz.

Zamanlama Kontrolü

Reklamlarınızın hizmet verdiğiniz saatlerde yada dilediğiniz zaman dilimlerinde yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Örneğin pazartesi-cuma günleri sabah 09:00 ile akşam 19:00 ve cumartesi günleri sabah 10:00 ile 14:00 arasında yayınlanmasını isteyebilirsiniz.

Ölçümlenebilir İstatistikler

Google ile vermiş olduğunuz reklamlar sayesinde ne kazandınız, kaç yeni müşteri geldi, reklamımızla ilgili olarak en çok hangi kelimeler arandı, en çok hangi saatlerde reklamınız tıklandı ya da görüntülendi gibi istatistiklere erişebilir ve yeni reklam bütçenizi bu istatistiki veriler ışığında değerlendirebilirsiniz.

Click.com.tr olarak sizler için tüm bu verileri toplar, değerlendirir, analizini yapar, hedeflerinizi ve gerçekleştirme imkanlarını araştırır ve en doğru yöntemle Google Reklamları konusunda yaptığımız çalışmalarla reklamınızın en doğru şekilde hedef kitleye ulaşmasını sağlarız. Reklamınızla istatistiki bilgileri toparlar ve sizlere rapor halinde sunarız. Yapılacak tüm işlemleri sizin adınıza gerçekleştirir ve tüm aşamalarda sizlere bilgi veririz. Gerekirse sizlere yeni teklif ve reklam önerileri ile gelerek reklam maliyetinizi düşürmek için gerekli çalışmaları yürütürüz. Uzman hesap yöneticilerimiz reklam verenle tüm reklam kampanyası süresince aktif iletişim halinde olur. Yapılan tüm çalışmalardan reklam vereni an be an haberdar ederiz.